Denenmemişliğin ardına bakmaca, düşünülmeyenin peşinden koşmaca !...
Arayış yollarında ruhunu kaybedip, sisler ülkesinde kaybolanı aramaca !...

Allah'a yardım edin!

 ÖLÜMÜ ÖLDÜRMEK !

(Asker değilseniz öldüremezsiniz!)

Mitracılığı (zahir) anlamak için, Şamanlığı (batın) anlamak gerekir!

Mitracılık askeridir... Bu yüzden halktan uzaktır ve belli bir kesime hitap eder, bu yapısıysa rastgele değildir. Bir askerin veya devlet erkanı birinin en büyük korkusu "ÖLÜM KORKUSUDUR" onunla yüzleşmek gerekir ki asker, "Ölmeden önce ölsün" yani ölümü öldürsün ki ölümden korkmasın...
Bir yönetici ölümden korkuyorsa devleti yönetemez!
Temel mantık budur!

Aynı bu şekil Şamanlarda halktan uzaktır, (batın) "ölüm korkusunu yenmek" üzerine eğitim alırlar, "Ölümü öldürmek" asli görevleridir.
Öyle ki KORKUSUZLUĞUN EĞİTİMİNİ ALIRLAR.
Şamanlar kendi derisini yüzmekten, onu haşlayıp ve etini yemekten, mezara girmeye, albızlarla, cinlerle evlenmeye kadar, her türlü "korkunç", "ÖLÜMCÜL" akibetleri önceden deneyimlerler...
Batınî bağışıklıklarını güçlendirirler.
Ki ölümle yüz yüze kaldığında o korkuyla baş edebilsinler, zira Şamanlık için , az biraz ilgilen bilir ki "Şamanlar (batın) savaşçıdır"

Ölmeden önce ölmek sadece tasavvufi veya islami bir terimde değildir, bir münzevi terimide değildir, çok eskiden (kadim) beri bilinmektedir ki o korkularıyla savaş verenler ASKERLER içindir, siviller için pek uygun değildir.
Sivil ölüm korkusunu yenip ne yapacak ki ölecek mi, öldürecek mi, nedir?

Şimdi Hz.Muhammed de sadece gönüller sultanı değil, aynı zamanda bir yönetici, bir komutandır.
Ölmeden önce ölün emri, sadece sevgi dolu yüreklere değil, askerinedirde!
Evvela küçük cihat!
Sonra büyük cihat!
Olmaszsa ne olur?
Temel çürük olur!

O komutan bir savaş dönüşü, "küçük cihattan büyük cihata geçiyoruz" demiştir mesela, niye acaba?

Siz Allah'a (küçük cihat ile) yardım ederseniz, o da size (büyük cihatta) yardım eder... [Muhammed 7]

Parantezleri ben ekledim, buna başka türlü bir anlamda olmaz zaten.
Haydi Allah'a yardım edin, nasıl edeceksiniz?
Ben oyum, o benim, ben var mıyım ki ile sıyrılma da mümkün değil söyleyeyim,
O YARDIM İSTİYOR?

Açık çek... Belki rica, belki emir, belki tavsiye, artık ne anlaşılırsa..
Bir yardım!
Bir adım atarsan, koşarak gelirim diyor.

Aslında yardımda edemezsiniz, ama nedir samimiyetiniz test edilir böylelikle...
Ne kadar Topal karıncasınız ona bakılır.
Çoklarına göre o karınca boşu boşuna ölecektir.
Hah işte, "boşu boşuna ölmek, ölmeden önce ölmektir!"
Hiç kimse bilmeyecek, sadece o bilecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ruhun tekamülü bedenleşme,
Bedenin tekamülü de doğalaşmadır!


Copyright 2008 - 2024 🇹🇷 @Felasife | Site haritası

Mal sahibi, Mülk sahibi, hani bunun ilk sahibi!

Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı