Denenmemişliğin ardına bakmaca, düşünülmeyenin peşinden koşmaca !...
Arayış yollarında ruhunu kaybedip, sisler ülkesinde kaybolanı aramaca !...

3 ü 1 arada!

Üzüm suyu, Arpa suyu, Ateş suyu.

Hinduizm, Budizm, Turizm.

Karma, Çakra, Aura.

Çan, Çin, Çon.

Enkarnasyon, Reenkarnasyon, Kanalizasyon.

Meditasyon, Manipülasyon, Tansiyon.

Sûfî, Bektâşî, Melâmî.

Mûsevî, Îsevî, Muhâmmedî.

Emmâre, Levvâme, Mûlhîme.

Fenâ, Bekâ, Elveda.

Vahdet, Kesret, Hayret.

Artçı, Öncü, Yıkıcı.

Deprem, Yangın, Heyelân.

Sel, Dolu, Tufan.

Geldim, Gördüm, Gittim.

Öldüm, Bittim, Mahvoldum.

Güleriz, Ağlarız, Şaşarız.

Nedensizlik, Eylemsizlik, Bilinmezlik.

Gördüğünsün, Suçladığınsın, Yargıladığınsın.

Soru sorma, Cevap arama, Merak etme.

Bir hırka, Bir lokma, Ötesini karıştırma.

Mutluyuz, Mutlusun, Mutlu.

Şamanik, Animik, Ezoterik.

Özden, Sözden, Gönülden.

Yalvarışta, Yakarışta, Akışta.

İlahi aşk, İnsani aşk, Aşkına aşk.

Göz yaşı, Gök taşı, Keman kaşı.

Sürmeli, Peçeli, Alımlı.

Yak, Yık, Patlat.

Çöl, Mağara, Kâbe.

Câlût, Tâlût, Tâbût.

Bat-şeba, Uriya, Fedâ.

Berre, Zeyd, Vefâ.

Yazgı, Yazı, Yazılım.

Harfler, Sayılar, Semboller.

Oku, Okudu, Okunan.

Seven, Sevilen, Sevecen.

Bencileyin, Sencileyin, Severcileyin.

Oncağız, Buncağız, Şuncağız.

Biter, Bitiyor, Bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ruhun tekamülü bedenleşme,
Bedenin tekamülü de doğalaşmadır!


Copyright 2008 - 2024 🇹🇷 @Felasife | Site haritası

Mal sahibi, Mülk sahibi, hani bunun ilk sahibi!

Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı