Denenmemişliğin ardına bakmaca, düşünülmeyenin peşinden koşmaca !...
Arayış yollarında ruhunu kaybedip, sisler ülkesinde kaybolanı aramaca !...

Kanlı 💔 Kalp!

Sizi bilmem ama benim kalbim kanlı.

Sürekli kanıyor.
Hiç canlı birine de aşık olmadı.
Ölülerin aşkları geldi beni buldu.
Ölüler!
Evet ölüler!
Ölüden kalem kalkıyorsa, aşk niye kalkmasın?
Aşkı niye yazıyorsunuz?
Yazmayın!
Efsane aşklardan kalem kalkmıyor ki?
Onlar yaşıyormuş!
Efsaneler ölmezmiş!
Kanlı aşklar?
Hiç ölmezmiş!
Ölümsüzlermiş...
Sadece,
Yaşamaları için bazı kalplerin kanaması gerekiyormuş!
Canlı, diri tutmak için.
Kanlı bir kab, yada kase lazımmış.
Kabın rengi kan kırmızı.
Kutsal kase, kutsal aşk!
O kanlı kap, kalpmiş.
Kalp kurbanmış!
Kurbanlar gerekiyormuş!
Kanlı ay gibi, kanlı bir kalp!
Yusuf'un kanlı gömleği, Yakup'a şifâ olmuş.
Kanlı kalbim neyin şifâsı?
Aşka şifâ, ömrüme belâ!
Ölümsüz aşkları taşıdığım için, kalp hep yaralı, hep kanlı.
Belkide kalbim kanlı olduğu için taşıyorum.
Öyle yada böyle, kalp yaralı.
İyide benim bunlarla ne ilgim var ki?
Kalbim ne zaman kanlandı ki?
Ölümsüzlük ölmesin diye kanamak.
Kabuk bağlamasın diyede kanamak.
Edebiyât boş kalmasın diye kanamak
Neyin cezasıydı bunlar?
Ne?
Ne olmuş ben doğmadan iki abim ölmüşse?
Bir kaç ay yaşayıp ölmüşler!
Ben onların katili miyim?
Ben geleyim diye onları kurban mı ettim?
Ben geldiğim için, onlar peşin mi öldüler?
Doğmadan insan öldürmek en büyük suç mu?
??!!
Haydi be!
Yok artık!
Bu nasıl bir yargı?
Bu nasıl işleyiş?
Doğmamış biri müebbete mahkûm mu olur?
Hakk aramayacağım.
Ne ceza kesilirse razı olacağım, şikayet etmeyeceğim.
Hepsini peşinen kabul mu ettim?
Ben mi?
S. e. n !!

Ah hh !...
Kanıyor kalbim!
Kalbim kanıyor!

Hani,
Kalp ❤️ mutluluk, huzur eviydi?
Tanrı bile orada meskundu?
Bebek vardı
Ben vardı?
Sevgi vardı?
Hayaller vardı?
Umutlar vardı?
Cennet oradaydı?
Nerede bunlar?
Kanla huzur olur mu?
Aşk kalpteyse,  o da kanlı olmaz mı?
Benim aşkım olsaydı, o da mı kanlı olurdu?

Kanlı aşk!
Kanayan aşk!
Kanatılan aşk!


Oyyy...
Başımı alıp nire gidem.
Daha devamı mı var?
Bunlar iyi günlerim mi?
Öldükten sonrası da mı var?
Nasıl yani?
Gelince görür müyüm?
Ben neyin kumpasındayım!
Gurkk!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ruhun tekamülü bedenleşme,
Bedenin tekamülü de doğalaşmadır!


Copyright 2008 - 2024 🇹🇷 @Felasife | Site haritası

Mal sahibi, Mülk sahibi, hani bunun ilk sahibi!

Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı